Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien uw vraag er niet tussen staat dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Je kunt ook mailen naar info@horecacadeaukaart.nl of bellen naar 085 208 6578.

 

Ik wil meer weten over de Nationale Horeca Cadeaukaart

 

Wat is de Nationale Horeca Cadeaukaart precies?

»  De Nationale Horeca Cadeaukaart is een cadeaukaart waarmee kan worden betaald voor eten, drinken en overnachtingen in een van de bij ons aangesloten horecaondernemingen.

Waar kan ik Nationale Horeca Cadeaukaart kopen?

»  U kunt de Nationale Horeca Cadeaukaart bestellen via deze website of aanschaffen bij een van de 1000+ fysieke verkooppunten. Kijk onder het tabblad 'verkooppunten' voor het dichtstbijzijnde verkooppunt bij u in de buurt.

Hoe kan ik de Nationale Horeca Cadeaukaart aan iemand cadeau geven?

»  De Nationale Horeca Cadeaukaart kunt u direct cadeau geven door deze te bestellen op deze website en te laten opsturen naar degene aan wie u de kaart cadeau wilt geven. U of de door u opgegeven ontvanger ontvangt de Nationale Horeca Cadeaukaart altijd in een mooie geschenkverpakking met ruimte voor een persoonlijke boodschap.

Wat is de waarde van de Nationale Horeca Cadeaukaart?

»  U kunt ieder willekeurig bedrag op de cadeaukaart laten zetten, vanaf minimaal € 5,00 tot maximaal € 150,00. 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

»  de Nationale Horeca Cadeaukaart is vrijgesteld van BTW. De prijzen die vermeld staan zijn dus inclusief BTW.

Waar kan in de Nationale Horeca Cadeaukaart besteden?

»  U kunt bij elke aangesloten horecaonderneming terecht met uw Nationale Horeca Cadeaukaart. 

Wat kan ik precies aanschaffen met mijn Nationale Horeca Cadeaukaart?

» De Nationale Horeca Cadeaukaart kunt u gebruiken als betaalmiddel voor eten, drinken en/of overnachtingen bij een van de bij ons aangesloten horecaondernemingen.

Hoe lang is Nationale Horeca Cadeaukaart geldig?

»  De Nationale Horeca Cadeaukaart is vanaf de datum van uitgifte twee jaar geldig. Na afloop van deze twee jaar vervalt het saldo op uw cadeaukaart. Met behulp van de saldochecker kunt u de geldigheid van uw cadeaukaart controleren.

Is het mogelijk de Nationale Horeca Cadeaukaart te verlengen?

»  Het is niet mogelijk om uw Nationale Horeca Cadeaukaart te verlengen.

 

Ik heb een vraag over het bestellen van de Nationale Horeca Cadeaukaart

 

Hoe kan ik Nationale Horeca Cadeaukaart betalen?

» Indien u de Nationale Horeca Cadeaukaart online bestelt betaalt u met iDeal. Zo internetbankiert u eenvoudig, betrouwbaar en snel via uw eigen bank. Zakelijke (online) bestellingen kunnen ook per factuur worden voldaan.

Wat is de levertijd van een Nationale Horeca Cadeaukaart?

»  Uw Nationale Horeca Cadeaukaart wordt verzonden nadat de betaling is voldaan. Wanneer u de cadeaukaart vóór 17.00 uur heeft besteld en betaald, dan wordt deze dezelfde dag nog via PostNL verstuurd!

Kan ik de Nationale Horeca Cadeaukaart ook per e-mail ontvangen?

»  Nee, op dit moment hebben wij nog geen digitale versie die u per e-mail kunt ontvangen. Zodra wij deze dienst gaan aanbieden zullen wij dit duidelijk kenbaar maken.

Hoe wordt de Nationale Horeca Cadeaukaart verzonden?

»  Uw bestelde Nationale Horeca Cadeaukaart wordt via PostNL verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten van de Nationale Horeca Cadeaukaart?

» Wanneer u een Nationale Horeza Cadeaukaart bestelt, betaalt u € 1,95 verzend- en administratiekosten, ongeacht het aantal bestelde cadeaukaarten.

Moet ik betalen voor de verpakking van de Nationale Horeca Cadeaukaart?

» Nee, de Nationale Horeca Cadeaukaart wordt altijd gratis in een luxe cadeauverpakking aangeleverd. Alleen voor 'niet-standaard' verpakkingen (bijv. gericht op Verjaardag, Sinterklaas, Kerst, Valentijnsdag en Moederdag) kan een kleine toeslag gevraagd worden. Dit wordt dan duidelijk vermeld bij het bestellen.

Ik probeer een Nationale Horeca Cadeaukaart te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur een email naar info@horecacadeaukaart.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

Ik heb een Nationale Horeca Cadeaukaart besteld en betaald, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur een mail naar info@horecacadeaukaart.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

Ik heb een andere vraag met betrekking tot mijn bestelling. 

»  Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur een mail naar info@horecacadeaukaart.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

 

Zakelijke bestellingen

 

Hoe bestel ik Nationale Horeca Cadeaukaarten voor mijn bedrijf? 

»  Voor meer informatie over de Nationale Horeca Cadeaukaart als zakelijk cadeau of zakelijke bestelling kun u contact met ons opnemen via zakelijk@horecacadeaukaart.nl. Ook kunt u bellen naar 085 208 7018. Indien de bestelling meer dan €500 bedraagt zal deze aangetekend worden verzonden à €8,60.

Wat zijn de mogelijkheden voor het personaliseren van een Nationale Horeca Cadeaukaart als zakelijke klant?

»  Er zijn een tal van mogelijkheden voor het personaliseren van Nationale Horeca Cadeaukaarten. Kijk hiervoor onder het tabblad 'zakelijk'  op deze site of neem voor maatwerk contact met ons op via zakelijk@horecacadeaukaart.nl. Ook kunt u bellen naar 085 208 7018.

 

Ik heb een vraag over het gebruik van de Nationale Horeca Cadeaukaart

 

Hoe kan ik het saldo van mijn Nationale Horeca Cadeaukaart opvragen?

» Vul uw kaartnummer in in de saldochecker op de homepage van deze website om het saldo en de geldigheid van uw Nationale Horeca Cadeaukaart op te vragen. Het kaartnummer van uw Nationale Horeca Cadeaukaart vindt u op de achterzijde van de cadeaukaart.

Waar kan in de Nationale Horeca Cadeaukaart besteden?

»  U kunt bij elke aangesloten horecaonderneming terecht met uw Nationale Horeca Cadeaukaart. 

Wat kan ik precies aanschaffen met mijn Nationale Horeca Cadeaukaart?

» De Nationale Horeca Cadeaukaart kunt u gebruiken als betaalmiddel voor eten, drinken en/of overnachtingen bij een van de bij ons aangesloten horecaondernemingen. Andere door deze aangesloten horecaondernemingen aangeboden producten en/of diensten kunnen niet met de Nationale Horeca Cadeaukaart worden betaald.

Hoe kan ik met de Nationale Horeca Cadeaukaart betalen?

»  U kunt met de Nationale Horeca Cadeaukaart betalen voor eten, drinken en/of overnachtingen bij een van de bij ons aangesloten horecaondernemingen. Een aangesloten horecaonderneming accepteert uw Nationale Horeca Cadeaukaart via de pinterminal of de webkassa. Afhankelijk van het totaalbedrag is de waarde van uw Nationale Horeca Cadeaukaart toereikend of niet toereikend. Een eventueel restbedrag betaalt u middels pin of cash eenvoudig bij. 

Een culturele instelling wilde mijn kaart niet accepteren terwijl ze wel op de website staan. Hoe kan dit?

»  Het is mogelijk dat een enkele bij ons aangesloten horecaonderneming besloten heeft om de Nationale Horeca Cadeaukaart niet meer te accepteren, zonder dit aan ons door te geven. Mocht u een horecaonderneming treffen waar dit het geval is, laat ons dit dan weten via het contactformulier, zodat wij contact kunnen opnemen met de onderneming in kwestie. 

Wat moet ik doen als de Nationale Horeca Cadeaukaart niet werkt wanneer ik ermee probeer te betalen bij een van de aangesloten horecaondernemingen?

»  Er bestaat een kans dat de magneetstrip van uw Nationale Horeca Cadeaukaart is beschadigd of gedemagnetiseerd. Demagnetisering kan voorkomen wanneer de kaart in contact komt met magnetische straling van magneetplaten in winkels, computers of mobiele telefoons. Wanneer uw kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar. U kunt ons mailen op: info@horecacadeaukaart.nl. 

Kan ik met meerdere Nationale Horeca Cadeaukaarten tegelijk betalen?

»  Jazeker! Alle aangesloten locaties accepteren meerdere Nationale Horeca Cadeaukaarten tegelijkertijd.

Moet ik de Nationale Horeca Cadeaukaart in één keer besteden?

»  Nee, dat hoeft niet. U kunt de de Nationale Horeca Cadeaukaart in meerdere delen besteden gedurende de geldigheidstermijn van één jaar (tenzij anders vermeld) na uitgifte.

Kan ik mijn Nationale Horeca Cadeaukaart ook besteden bij één van de verkooppunten?

»  Nee, dit is niet mogelijk. Deze winkels verkopen alleen Nationale Horeca Cadeaukaarten, zij accepteren deze cadeaukaart niet als betaalmiddel. U kunt de Nationale Horeca Cadeaukaart alleen besteden voor het betalen van eten, drinken en overnachtingen bij een van de bij ons aangesloten horecaondernemingen.

Kan ik mijn Nationale Horeca Cadeaukaart voor (contant) geld inwisselen?

»  Nee, de Nationale Horeca Cadeaukaart kan uitsluitend worden gebruikt als betaalmiddel voor eten, drinken en overnachtingen bij een van de bij ons aangesloten horecaondernemingen.

 

Mijn Nationale Horeca Cadeaukaart is kwijt of beschadigd

 

Wat moet ik doen als de Nationale Horeca Cadeaukaart niet werkt wanneer ik ermee probeer te betalen bij een van de aangesloten horecaondernemingen?

»  Er bestaat een kans dat de magneetstrip van uw Nationale Horeca Cadeaukaart is beschadigd of gedemagnetiseerd. Demagnetisering kan voorkomen wanneer de kaart in contact komt met magnetische straling van magneetplaten in winkels, computers of mobiele telefoons. Wanneer uw kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar. U kunt ons mailen op: info@horecacadeaukaart.nl 

Mijn Nationale Horeca Cadeaukaart is ernstig beschadigd. Wat moet ik doen?

»  Wanneer uw Nationale Horeca Cadeaukaart beschadigd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de cadeaukaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en zenden u een nieuw exemplaar toe. U kunt ons mailen op: info@horecacadeaukaart.nl.

Ik ben per ongeluk mijn Nationale Horeca Cadeaukaart kwijtgeraakt. Wat nu?

»  Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw Nationale Horeca Cadeaukaart goed en veilig te bewaren. Er kan helaas geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies van de pas.

 

Overige vragen

 

Wanneer weet ik of ik de verdubbelaar heb gewonnen?

»  Op elke eerste maandag van de maand wordt er een winnaar getrokken. De winnaar krijgt hierover bericht. Houd ook onze Facebook pagina in de gaten! Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

 

Ik heb een klacht of opmerking over de Nationale Horeca Cadeaukaart

 

Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?

»  Neem in dit geval contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw klacht binnen 3 werkdagen in behandeling nemen en hierover contact met u opnemen.

 

Is uw vraag na het lezen van deze veelgestelde vragen nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw vraag binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.